Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Glasbena dežela so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporocil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik

Spletno prodajo Glasbena dežela izvaja podjetje Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p., Radovanova ulica 18, 2000 Maribor, info@alenkakolman.si (v nadaljevanju ponudnik). Podjetje je vpisano v PRS Poslovni register Slovenije, maticna številka 3380866000. Datum vpisa v register je 28.8.2008.
Podjetje je zavezano za placilo DDV (ID št. za DDV: SI77469615).

Podjetje Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV (5%, 9,5% ali 22%), razen ce je izrecno navedeno drugace. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, nacin dostave, soudeležbe pri poštnini …) veljajo na dan oddaje narocila. Velja originalni racun, ki ga prejmete ob placilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji narocila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po predračunu,
  • plačilo s plačilno kartico Maestro, VISA in Mastercard
  • plačilo s kreditno kartico preko PayPal sistema
  • plačilo preko PayPal sistema

Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga:

1. Plačilo po predračunu

Naročeno blago plačate v svoji spletni banki ali s položnico (UPN) na katerikoli pošti ali banki.

Po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli potrdilo o prejemu naročila, ki velja kot predračun. Vsebuje vse potrebne podatke za izvedbo plačila.

Naročeno blago bomo odpremili po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

Podatki izvedbo plačila
Koda namena:WEBI
Namen:Spletni nakup
IBAN:SI56 0412 3011 3176 618
BIC banke prejemnika:KBMASI2X
Sklic:Številka naročila (prejmete v e-mail sporočilu)
Prejemnik:Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p., Radovanova ulica 18, 2000 Maribor

2. Plačilo s plačilno kartico

Naročeno blago plačate z vašo plačilno kartico. Sistem vas preusmeri na stran procesnega centra Bankart, kjer vpišete podatke o kartici in izvedete plačilo.

Sprejemamo plačilne kartice MaestroVISA in Mastercard.

Po izvršenem plačilu, boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran. S tem je vaše naročilo zaključeno in plačano.

Naročeno blago bomo odpremili po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

3. Placilo preko PayPal sistema

Naročeno blago plačate preko sistema PayPal. Sistem vas preusmeri na PayPal stran, kjer zaključite plačilo.

Po izvršenem plačilu, boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran. S tem je vaše naročilo zaključeno in plačano.

Naročeno blago bomo odpremili po prejetju plačila (velja za blago na zalogi).

Pogodba

Kupoprodajna pogodba (narocilo) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na informacijskem sistemu na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna po dogovoru.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.  Ko je blago odposlano, vas o tem obvestimo po elektronski pošti in s kratkim SMS na vaš mobilni telefon, če ste ga vpisali pri naročilu.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Kupljeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji.

Dostava v tujino je mogoča.

Stroški dostave

Strošek dostave v Sloveniji je 2,50 EUR za 1 naročilo/dostavo.

Strošek dostave v tujino je 4,90 EUR. Cene vključujejo DDV.

Čas dostave

Naročeno blago oddamo v dostavo najkasneje v treh delovnih dneh po prejetju naročila in plačila. Naročila oddana do 12.00 ure, se štejejo, da so oddane v istem delovnem dnevu.  Dostavo v našem imenu opravlja Pošta Slovenije. Ko je blago odpremljeno, vas o tem obvestimo po elektronski pošti in s kratkim SMS na vaš mobilni telefon, če ste ga vpisali.

V primeru daljšega zamika dostave vas bomo o tem obvestili telefonsko ali preko elektronske pošte.

V primeru naročila več izdelkov z različnimi statusi zaloge in dobavnimi roki, bomo naročilo izvršili takrat, ko bodo na zalogi vsi naročeni izdelki.

V primeru zamude pri dobavi enega ali več izdelkov iz naročila, vam bomo te izdelke poslali naknadno, izdelke iz zaloge pa takoj. V tem primeru prevzamemo stroške dvojnega pošiljanja.

Pošiljke, poslane v tujino, bomo oddali v dostavo pod redno dostavo in ne prednostno.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Blago mora biti ob vračilu nepoškodovano in neuporabljeno.

Vračilo blaga zaradi stvarne napake

Kdaj ima izdelek lastnosti stvarne napake:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Obvestilo naj kupec pošlje pisno na naslov Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p., Radovanova 18, 2000 Maribor. Izdelek za pregled se prav tako pošlje oz. dostavi na naš naslov.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:

  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Zamenjava ali vračilo izdelka

Glasbene zgoščenke in knjige lahko zamenjate, vendar mora biti izdelek nepoškodovan in neuporabljen. Pošljete jih v zaščiteni (obloženi) kuverti.

V paket priložite list papirja s podatki:

  • vaše ime, priimek in naslov,
  • vaše želje za menjavo (npr. za drugo zgoščenko).

Izdelek pošljite v primerni embalaži na naš naslov:
Glasbena dežela
Radovanova ulica 18
2000 Maribor

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na  vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniki Pošte Slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke  težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Varnost

Nakup v spletni trgovini Glasbena dežela je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.

Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen spletna trgovina uporablja tehnologijo Sectigo Positive SSL certifikat.

Nakupovanje

Uporabnik naročilo izvede kot obiskovalec trgovine. Vpisane podatke bo podjetje Glasbena dežela, Alenka Kolman Polane s.p., uporabilo za obdelavo oddanega naročila. Kot davčni zavezanec moramo v skladu s 86. členom ZDDV zagotoviti hrambo računov, ki se nanašajo na dobave blaga ali storitev na ozemlju Slovenije najmanj 10 let po poteku leta, na katero se računi nanašajo – s tem pa se hranimo tudi podatke, ki so na računu. Kontaktne obrazce in posredovanje e-sporočil. Uporabnik lahko specifična vprašanja na podjetje Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p., posreduje tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in s tem upravljavcu zaupa navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev uporabnikovega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani, niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi. Torej niso vezani na eno fizično osebo, pač pa podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujejo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta Glasbenadezela.si. 

Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naše spletne trgovine zelo pomembna. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaše ime, priimek in naslov za dostavo.

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike ter komunikacije za potrebe izvedbe naročila.

Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP naslovi iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalnega vozička.

Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Odveza odgovornosti

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije izdelkov in predstav jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka ali izgleda dejanske predstave. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@alenkakolman.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Glasbena dežela ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukajhttps://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Opozorila

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

POGOJI ZASEBNOSTI:

Pravilnik o zasebnosti

Kakšne podatke zbiramo?

Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. zbira sledeče osebne podatke za potrebe poslovanja: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.glasbenadezela.si. Glasbena dežela ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik. Za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. www.glasbenadezela.si lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke, kot so identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku) in piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletne strani). Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni. Preverite seznam uporabljenih PIŠKOTKOV.

Način in namen obdelave osebnih podatkov

Z uporabo spletnega mesta www.glasbenadezela.si se uporabnik strinja z vsakokratno veljavnimi pravili in splošnimi pogoji, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev in pravil ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov.

Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. kot upravljavec podatkov lahko te v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Podatkov o uporabnikih Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. v nobenem primeru ne bo predala nepooblaščenim osebam.

Sodelovanje v nagradnih igrah

Obdelavo podatkov, zbranih s sodelovanjem v nagradnih igrah, urejajo pravilniki o nagradnih igrah.

Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadar koli zaprosi za seznanitev z osebnimi podatki, ki jih upravljavec obdeluje, za njihovo omejitev, izbris, popravek ali prenos podatkov. Kakršna koli vprašanja v povezavi z varovanjem osebnih podatkov na spletnem mestu Glasbenadezela.si pa lahko naslovi tudi na elektronski naslov info@alenkakolman.si.

Kako zagotavljamo varnost podatkov

Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh Glasbenadezela.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. varovala ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj s strani Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji).

Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Vsi vaši zaupni podatki, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali registracije, in se takrat prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba. V ta namen spletna trgovina uporablja tehnologijo Sectigo Positive SSL certifikat. 

Podatki o plačilni kartici, ki jih uporabnik vnese v primeru takšnega načina plačila, se v kodirani obliki prenesejo iz uporabnikovega računalnika neposredno v avtorizacijski strežnik banke.

Podatki, ki jih uporabnik zaupa upravljavcu, so zaupni. Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. jih ne posreduje nepooblaščenim tretjim osebam. Osebne podatke pa lahko posreduje zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki so lahko posredovani:

  • družbam za obdelavo podatkov in informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, e-mail marketing …);
  • marketinškim agencijam za namen ponovnega trženja (v kriptirani obliki)
  • podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (Paypal, dostavne službe ipd.) vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila;
  • pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.).

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z njimi skladno z evropsko zakonodajo.

Privolitev

Z uporabo spletnega mesta Glasbenadezela.si se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov.

Povezava z družbenimi omrežji

S klikom na ikono posameznega družbenega omrežja (Facebook, Instagram), ki se nahaja na spletni strani glasbenadezela.si, lahko uporabnik preprosto dostopa do profilov podjetja Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. na družbenih omrežjih in objav drugih profilov na družbenih omrežjih z vsebino, vezano na Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p. Klik na te gumbe-ikone družbenemu omrežju omogoča, da uporabniku hitro ponudi relevantne informacije, glede na uporabnikovo spletno aktivnost.

Upravljavec osebnih podatkov je: Glasbena dežela, Alenka Kolman Polanec s.p., Radovanova ulica 18, 200o Maribor, Slovenija. Morebitna vprašanja o zasebnosti in obdelavi osebnih podatkov lahko naslovite na info@alenkakolman.si.